La serie „Sen Çal Kapımı” è stata multata per aver trasmesso scene erotiche

Il Consiglio supremo della radio e della televisione turca (RTÜK) impone multe finanziarie alla serie „Sen Çal Kapımı” (Bussa alla mia porta).

La sanzione è stata imposta sulla base del fatto che le scene con massaggio, idromassaggio e doccia degli episodi andati in onda sono erotiche, il che contraddice le abitudini e le tradizioni della famiglia turca.

Publicitate


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

About Me

An English diarist and naval administrator. I served as administrator of the Royal Navy and Member of Parliament. I had no maritime experience, but I rose to be the Chief Secretary to the Admiralty under both King Charles II and King James II through patronage, diligence, and my talent for administration.

Buletin de știri

%d blogeri au apreciat: